poniedziałek, 25 listopada 2013

LIBSTER BLOG AWARDS

Otrzymałam nominacje do Libster :)

Nominacja do Libster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za "Dobrze Wykonaną Robotę". Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, wiec daję możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody, należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie ty nominujesz 11 blogów (informujesz ich o tym) i zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Ciebie nominował.
Dostałam nominacje od bloga http://for-you-louis-tomlinson.blogspot.com/ .



PYTANIA I MOJE ODPOWIEDZI

1.Ile masz lat ?
  Mam 14 lat.
2. Jakich wykonawców słuchasz ?
 Słucham różnych wykonawców.
3.Gdybyś mogła ożywić jedną osobę która już nie żyje kogo byś wybrała i dlaczego ?
 Micheal'a Jackson'a, ponieważ chciałabym usłyszeć jego głos na żywo.
4.Miasto w którym mieszkasz to ?
 Nie mieszkam w mieście.
5.Lubisz czytać ?
 Tak. Opowiadania i pamiętniki.
6.Twoje największe marzenie ?
 Spotkać One Direction i zwiedzić świat.
7.Lubisz One Direction ?
 Kocham! Niektórzy nie zdają sobie sprawy, ile mogę dla nich poświecić. 
8.Masz hobby ?
 Lubię brzdąkać na gitarze. 
9. Posiadasz zwierzątko ?
 Tak. 
10.Najciekawsza rzecz jaką w życiu zrobiłaś ?
 Krążenie w kółko samolotem przez pół godziny. 
11.Jakie masz plany na przyszłość ?
 Miec synka, którego nazwę Leon, skończyć studia i wyprowadzić się do Irlandii.




NOMINOWANE BLOGI:
<szukam>
1. Justin Direction
2. I want you to stay
3. Be Nobody, Lose Everything...
4. Moja siatkarska przygoda
5. Droga do marzeń
6. Not All Angels Have Got Wings
7. My Angel
8. Black Down
9. Dark World Of Love
10. Find the truth
11. Uncanny

Moje pytania:

1. Jakie jest Twoje motto?
2. Masz jakieś zainteresowania?
3. Jakie masz plany na najbliższą przyszłość?
4. Jakiego rodzaju muzyki słuchasz?
5. Który kraj chciałabyś zwiedzić?
6. Co zachęciło Cię do pisania bloga?
7. Kim się inspirujesz?
8. Masz zwierzątko ? Jakie?
9. W której części kraju mieszkasz?
10. Prowadzisz inne blogi?
11. Twoja ulubiona bajka z dzieciństwa ?

4 komentarze:

  1. Możesz nominować mój blog :) http://i-want-you-to-stay-one-direction-blog.blogspot.com/ Oczywiście najpierw wpadnij i zobacz czy ci się podoba :)
    1. Moje motto to : "Sleep 'till you're hungry. Eat 'til you're sleep. "
    2. Interesuję się fotografią, muzyką oraz tańcem (jak nikt nie patrzy)
    3. Oczywiście! Chciałabym zostać architektką lub pisarką. Zawsze o tym marzyłam.
    4. Słucham tego co mi wpadnie w ucho :)
    5. Bardzo chciałabym pojechać do Singapuru.
    6. Przed zaczęciem pisania mojego bloga, czytałam bardzo dużo innych blogów. O wszystkim czytałam i natchnęło mnie więc postanowiłam dać sobie szansę i zacząć pisać.
    7. Inspiracje czerpię czasami z innych blogów. Łącze wszystko w całość , a tak to sama sobą :)
    8. Niestety nie mam zwierzątka :( Zawsze chciałam mieć psa, ale niestety warunki na to nie pozwalają ponieważ mam za małe podwórko.
    9. Mieszkam w woj. Mazowieckim.
    10. Chciałam zacząć prowadzić bloga o modzie tak jak moje inne koleżanki ale się rozmyśliłam bo nie lubię robić sobie za dużo zdjęć ponieważ wiem że nie jestem jakaś specjalnie śliczna żeby je tak pokazywać.
    11. Moją ulubioną bajką były smerfy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mi się podoba twój blog a sama prowadze z przyjaciółką blog :
    http://nikiinka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny blog.
    Zapraszam do siebie. ;) : czescie-spotyka-kazdego.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Twój blog jest genialny! :D Możesz nominować mój blog: http://go-for-your-dreams-not-the-problems.blogspot.com/
    1. "Nie oceniaj dopóki nie spróbujesz"
    2. Kajakarstwo, pisarstwo i śpiew :D
    3. Chciałabym skończyć szkoły z wyskim poziomem i skończyć studia :)
    4. Pop, rock i trochę reggae :)
    5. Najbardziej w świecie Japonię *.*
    6. To, że miałam to coś w głowie co podpowiadało mi, że mogę to zrobić i mi się to uda :)
    7. Agata Nalborska :*
    8. chomik Nesquik :)
    9. pomorskie :D
    10. nie ale planuję :)
    11. Nie pamiętam :o

    OdpowiedzUsuń