wtorek, 5 listopada 2013

Rozdział VIII


Obudziłam się dosyć późno. Leżałam na brzuchu po prawej stronie łóżka. Przejechałam ręką wzdłuż materaca w poszukiwaniu Liama, ale go nie było. Nie chętnie podniosłam głowę, by upewnić się, że nie znajduję się w pobliżu. Zwlekłam się z łóżka i udałam się do kuchni, z której wydobywał się niesamowity zapach. Podeszłam do stołu, na którym znajdował się talerz z naleśnikami. Oblizałam usta i usiadłam na krzesło. Przy talerzu leżała kartka, podniosłam ją i odczytałam:

                        " Dzień dobry, słoneczko ;)
                          Musiałem uciekać, ale dałem radę
                          zrobić śniadanie dla Ciebie. Smacznego.
                          P.S. Dostałaś buzi na pożegnanie ;)
                                 liam x "

Uśmiechnęłam się pod nosem i zaczęłam zjadać posiłek.

*oczami Liama*
Ucałowałem  w policzek Natalie i wyszedłem z jej mieszkania. Dwadzieścia minut później znajdowałem się pod swoim blokiem, aż w końcu dotarłem do swojego mieszkania. Zatrzasnąłem drzwi i wyszedłem na balkon aby zapalić.

Zaciągnąłem się ostatni raz i zgasiłem papierosa. Zamknąłem za sobą drzwi balkonowe i podszedłem do szafy stojącej w moim pokoju. Wyciągnąłem z niej ulubioną bluzę i czarne rurki. Chwyciłem ciemny ręcznik wiszący na krześle i wszedłem do łazienki, aby  wziąć prysznic. 

Po kąpieli przebrałem się w czyste ciuchy, i napisałem wiadomośc do Malika. Chciałem coś wciągnąc, pragnąłem tego. Szybko dostałem odpowiedź z informacją, że czeka na mnie w swoim garażu. Opuściłem mieszkanie i udałem się na zewnątrz.

- Dzięki - jęknąłem, robiąc skręta.
- Widac, że się stęskniłeś - odpowiedział poprawiając kruczoczarne włosy.
- Oj, tak - zaciągnąłem się i wypuściłem dym ustami.



*oczami Naty*
Włożyłam talerz do zmywarki, a sama udałam się pod prysznic. Przez cały pobyt w łazience myślałam, o Liamie co chwilę uśmiechając się jak głupia. Wytarłam się i założyłam bieliznę. Posmarowałam ciało balsamem i wciągnęłam na siebie ciuchy odpowiednie do sądu jak i na ciepłą pogodę.
___________________________________________________________________________
Taki trochę krótki, ale mam nadzieje, że się nie gniewacie ;) Lecę się uczyc !
3 KOMENTARZE = kolejny rozdział   Enjoy Xx

5 komentarzy:

  1. Pisz tak dalej ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny ! <333
    Kocham kocham kocham! :**
    Tylko troszkę krótki :((
    Zapraszam do mnie ;))
    http://loolopowiadaniao1d.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje ! ;) Xx

      + Zaglądam do Ciebie codziennie Xx

      Usuń