piątek, 1 listopada 2013

Rozdział VI (1)

*oczami Natalie*
- Przepraszam - powiedziałam, czując wibracje iPhone'a i delikatnie go wyciągnęłam.
Zaczęłam czytać, a moje serce prawie stanęło, rozejrzałam się dookoła, lecz nic nie zobaczyłam. "Nie opowiesz ? Oh, jaka szkoda. Całuski ~MC."
Przeczytałam ponownie, a moja twarz zbladła.
- Coś się stało ? - spytał Liam z niepokojem w głosie.
- Nie, nic. - opowiedziałam zmieszana - Muszę już iśc.
Poderwałam się z ławki i szybkim krokiem ruszyłam w stronę swojego mieszkania.
- Czekaj ! - krzyknął, biegnąc w moim kierunku, aby po chwili złapac mnie za nadgarstek.
Z moich oczu płynęły strumienie łez. Mimowolnie wtuliłam się w chłopaka, a on odwzajemnił uścisk.
- Zostawisz mi swój numer ? 
- Z chęcią - odparłam uśmiechając się przez łzy.
Liam wyciągnął swój telefon, abym mogła wystukac liczby numeru. Po wpisaniu ostatniej, oddałam chłopakowi przedmiot i zwinnie się obracając, udałam się w swoim kierunku.
- Do zobaczenia ! - jęknął, gdy oddaliłam się od niego o kilka metrów.
Uśmiechnęłam się w myślach, na myśl ponownego zobaczenia Payne'a. Schowałam dłoń do lewej kieszeni spodni, i wyciągnęłam iPhone'a. Do uszu włożyłam słuchawki, i lekko najechałam palcem na znak PLAY. Natychmiast dobiegł mnie dźwięk pierwszych szarpnięc na gitarze. 

I beg to dream and differ from the hollow lies 
This is the dawning of the rest of our lives 

To było to co uwielbiałam. To co dawało mi szczęście w każdej sytuacji i sprawiało, że świat wokół nie istniał. Muzyka, która była moją miłością.

Hear the drum pounding out of time,
Another protester has crossed the line,
To find the money's on the other side,
Can I get another Amen? 

To było mi potrzebne. Mój ulubiony zespół. Mogłam słuchac go godzinami. Prawdziwe słowa zawarte w piosenkach, zawsze miały głębszy sens i do mnie przemawiały.

Bang bang goes the broken glass and 
Kill all the fags that don't agree, 
Trials by fire setting fire, 
Is not a way that's meant for me, 
Just cause, 
Just cause because we're outlaws, yeah!

Odkąd zaczęłam zastanawiac się nad swoim życiem, starałam kierowac się muzyką, a w szczególności nimi. Przecież to nie ma sensu, prawda ? Jednak ma. 

I beg to dream and differ from the hollow lies 
This is the dawning of the rest of our lives 
I beg to dream and differ from the hollow lies 
This is the dawning of the rest of our lives 



___________________________________________________________________________
Krótki, ale chciałam już coś naspisac ;D Tak , wiem. Teraz dodaje rodziały często, a później nie będzie mi się chciało. NIE ! Zawsze będzie mi się chciało ;)
To pierwsza częśc rozdziału IV, okej ? ;) 
Kolejna , za 5 KOMENTARZY ! ;)

5 komentarzy:

  1. zajebisteeee *-*
    P.S. jak sie nazywa piosenka?

    OdpowiedzUsuń
  2. jestem strasznie ciekawa kto to jest MC... mam nadzieje ze dodasz dzisiaj 2 cz. <3

    OdpowiedzUsuń
  3. troche krótkie ale wynagradza to fakt ze bd 2 cz. mam nadzieje ze dodana jeszcze dzisiaj <3
    co do rozdzialu- mega <3

    OdpowiedzUsuń
  4. O.M.G znalazłam bratnią duszę też uwielbiam Green Day jaką najbardziej lubisz ??? <3

    OdpowiedzUsuń