niedziela, 22 grudnia 2013

Libster Awards 2

Zostałam po raz drugi nominowana do LA :)

Moje odpowiedzi:
1. Do jakich fandomów należysz ? Directioners
2. Jak masz na imię, i czy je lubisz ? Natalia. Tak.
3. Jakie masz hobby? Uwielbiam rysować, pisać bajki, słuchać muzyki.
4. Kim byś chciała zostać w przyszłości ? Chciałabym podróżować i wydać książkę dla dzieci.
5. Miasto marzeń ? Tokio <3
6. Masz zwierzątko ? Mojego ukochanego psiaka :) ♥
7. Twoje największe marzenie ? To wydanie książki i spędzenie czasu z 1D.
8. Jak rozumiesz słowo Przyjaźń ? Szczerość, zaufanie, zrozumienie, wsparcie.
9. Twoja ulubiona piosenka ? Same Love.
10. Samotność, czy towarzystwo ? Co preferujesz ? Zdecydowanie towarzystwo, chociaż uwielbiam dni, w których mogę zamknąć się w pokoju, przemyśleć wszystko, zrelaksować się.
11. Jak myślisz, egoizm chorobą 21 wieku ? Podkreślę, że nie wszyscy ludzie są tacy. Znajdą się osoby, dla których nie liczy się własne dobro. I oby było ich jak najwięcej.

< Potem dodam nominowane blogi przeze mnie i moje pytania>

4 komentarze:

  1. Blog został pomyślnie dodany do Ministerstwa.
    Pozdrawiam,
    Jesse xx
    [ministerstwo-ff-o-one-direction]

    OdpowiedzUsuń
  2. To kiedy w końcu ten rozdział będzie???

    OdpowiedzUsuń
  3. hejka! Nominowałam cię do Liebster Awards xD
    http://mogewiecejnizmysle.blogspot.com/2014/01/liebster-awards-xd.html

    OdpowiedzUsuń