poniedziałek, 18 sierpnia 2014

BARDZO WAŻNE

Dobra, zacznijmy od początku. Nie było mnie tu od bardzo długiego czasu. Jaki jest tego powód? W sumie to sama nie wiem. Trochę lenistwo, wakacje, chęć zmienienia czegoś w swoim życiu. Od pewnego czasu nie przesiaduje przed komputerem tak jak kiedyś. Nie mam też czasu na pisanie. Od niedawna też zaczęłam czytać sporo książek. Zamykam się w pokoju z kubkiem gorącej herbaty i czytam co mi wpadnie w rękę. Zapominam o wszystkim. A gdy tylko ktoś wyciągnie mnie na dwór przy ładnej pogodzie, w domu pojawiam się tylko aby coś zjeść. Za dwa tygodnie zbliża się rozpoczęcie roku. Idę do trzeciej gimnazjum i spadają na mnie duże obowiązki. Organizacja zakończenia roku i wieczorku, zarządzanie szkołą i mnóstwo nauki. Testy, wybór szkoły. W tym roku również zamierzam udać się na jakieś dodatkowe zajęcia. Szczerze wątpię w to, że znajdę czas na pisanie. Może gdzieś w między czasie będę coś bazgrać w zeszycie, a po jakimś czasie wrzucę to na bloga. Zobaczymy. Na razie muszę się z Wami pożegnać. Dostarczyliście mi tyle cudownych emocji! Dziękuje Wam z całego serca i obiecuje, że to nie koniec historii Natalie i Liam'a.
Powiedzmy, że to koniec pierwszego sezonu, a za jakieś pół roku wrócę do Was ze zdwojoną siłą, z nowymi wydarzeniami, z nowymi bohaterami czy rozstrzygnięciem tajemnic, które powstały w tym sezonie.
Także ostatni raz powiem wam PRZEPRASZAM i DZIĘKUJE za to, że mnie nie opuściliście. KOCHAM WAS, każdego z osobna. Nie mówię "do widzenia, a "do zobaczenia" :) ♥

P.S. Przepraszam, za błędy w tej mojej uroczystej przemowie :p

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz